Inloggen Nog geen account?
Vul s.v.p beide velden in.

Fast Moving Consumer Goods

Fast Moving Consumer Goods
AkzoNobel---Paints--CoatingsHeinekenLidlNouryon

Fast Moving Consumer Goods

Bedrijven in de fast moving consumer goods (fmcg) maken en verkopen producten die je (vrijwel) dagelijks gebruikt, regelmatig koopt en een snelle doorlooptijd hebben. Denk aan voedingsmiddelen, persoonlijke verzorgingsartikelen en wasmiddelen. Grote spelers zijn multinationals als Unilever, Procter & Gamble, Heineken, Pepsico, FrieslandCampina en Sara Lee/DE. Consumer goods bestaan uit elektronica, huishoudelijke apparatuur, kleding en auto’s. Bekende ondernemingen in deze sector zijn Philips, Samsung, Miele, Esprit, Apple, BMW, enzovoort, enzovoort.

De merken die deze – vaak internationale – bedrijven op de markt brengen zijn essentieel voor de klantentrouw, en daarom zijn marketing en sales érg belangrijke afdelingen in de (fast moving) consumer goods. Maar zij zijn zeer zeker niet de enige. Zo is Research & Development minstens zo essentieel: deze afdeling is immers verantwoordelijk voor de continue product- en verpakkingsinnovaties die nodig zijn om de consument aan zich te blijven binden. Logistiek zorgt ervoor dat alle grondstoffen en eindproducten op het juiste moment op de juiste plek zijn. Inkoop verzekert de onderneming van voldoende en kwalitatieve ingrediënten en grondstoffen tegen de best mogelijke prijs. HR is verantwoordelijk voor het aantrekken en behouden van het beste personeel en Finance streeft iedere dag opnieuw naar de best deal.

Eisen en competenties
Jij hebt een HBO of academische achtergrond in een bij voorkeur economische of commerciële afstudeerrichting (of een wetenschappelijke als je de R&D kant op wilt). Uit je CV zal moeten blijken dat je affiniteit hebt met de (fm)cg branche, bijvoorbeeld omdat je een stage hebt gelopen in de sector of een bijbaan hebt (gehad) in de retail of horeca. Als je een bestuursfunctie hebt vervuld tijdens je studie, is dat absoluut een pre, vooral omdat sociale en leidinggevende vaardigheden belangrijke competenties zijn.

Motivatie, persoonlijkheid en ambitie zijn tenslotte het allerbelangrijkste, en zijn zelfs doorslaggevender dan je specifieke studierichting. Weet te verkopen waarom jij op je plek bent in de (fm)cg-wereld en wat jij het bedrijf waar je solliciteert te bieden hebt.

Omdat je in iedere functie volop te maken hebt met andere afdelingen en disciplines is het van belang dat je een sociale instelling hebt en op meerdere niveaus mee kunt praten. Goed kunnen samenwerken met uiteenlopende soorten mensen is essentieel.

Algemene competenties
Passie voor de branche
Creatief
Energiek
Resultaatgericht
Initiatiefrijk
Ondernemend
Prestatiegericht
Internationaal georiënteerd
Competitief
Sociaal vaardig
Kunnen samenwerken
Hands-on mentaliteit
Vloeiend in Engels (als je meerdere talen beheerst is dat vaak een pre)

Marketing
Marketing speelt een hoofdrol in bedrijven in de (fm)cg-branche. Als marketeer speel jij dus een hoofdrol en ben je betrokken bij alle elementen van de promotiemix: van prijsstelling en verkoopkanalen tot promotie en verpakking.
Je kunt als marketeer doorgroeien naar een leidinggevende functie of je ontwikkelen binnen verschillende specialismen. Zo kun je je in de loop van je carrière bezig houden met diverse merken of je juist verregaand specialiseren in een bepaald product, maar je ook verdiepen in consumentengedrag en onderzoek gaan doen of (trend)analyses gaan maken.

Category Manager / Product Manager

Als category manager ben je verantwoordelijk voor de omzet, de winst en het marktaandeel van een bepaalde productcategorie (deodorant, tv’s), als product manager ben je dat voor een bepaald merk (Dove, Unox, MINI). Je staat in nauw contact met productie en R&D, want jij bent degene die innovaties vertaalt naar verbeteringen voor de consument en die ook als zodanig gaat communiceren. Andersom signaleer je marktontwikkelingen en klantbehoeftes en kijk je samen met productontwikkeling of de producten waar jij voor verantwoordelijk bent aan te passen zijn aan die veranderende wensen. Dit varieert van het bedenken van nieuwe smaken, modellen en functionaliteiten tot gebruiksvriendelijkere en/of milieuvriendelijkere verpakkingen en andere verpakkingsformaten (chocomel voor onderweg, shampoo voor op vakantie). Soms bedenk je nieuwe verkooppunten (conceptstores, merkkiosken op stations of speciale promotieteams op festivals) of introduceer je een bestaand product bij een nieuwe doelgroep (Cola light voor mannen) of voor een ander gebruiksmoment (ijsjes als tussendoortjes in plaats van als dessert).

Op basis van jouw inzicht in consumentenbehoeften stimuleer je de vraag bij retailers en horeca, variërend van schapindeling en inhouse reclame tot promotiestrategieën en prijspositionering. Tenslotte voer je de onderhandelingen met de reclame- en marketingbureaus die jouw acties vorm gaan geven.

Marktonderzoeker
De concurrentie in de (fm)cg is hevig. Letterlijk elke dag opnieuw strijden de merken om de gunst van de eindklant, de consument. Producenten moeten daarom continu met nieuwe producten en nieuwe marketingstrategieën komen om de consument te verleiden. Marktonderzoek is dan ook van wezenlijk belang. Dit varieert van het in kaart brengen van wereldwijde trends (vergrijzing, de opkomst van sociale en mobiele media, de roep om duurzaam en gezond) tot het begeleiden van inhouse smaaktesten en het testen van commercials. Je ontdekkingen communiceer je met marketing, R&D en sales.

De vele (bekende) merken, diverse producten en uiteenlopende doelgroepen van de (fm)cg branche bieden marketeers interessante en afwisselende carrièremogelijkheden. Daar staat tegenover dat alleen de allerbesten een kans maken in deze branche en dat er heel streng gekeken wordt naar je competenties, motivatie en ervaring.

Kwaliteiten waarover je in ieder geval zult moeten beschikken:
- Creativiteit
- Inlevingsvermogen
- Analytisch denkvermogen
- Gevoel voor esthetiek
- Zakelijk/commercieel inzicht

Sales
Als accountmanager ben je veel op pad en sta je in direct contact met je klant (vaak grote retailers of horeca-ondernemers) om de producten waarvoor jij verantwoordelijk bent in de schappen of op de kaart te krijgen. Samen met die klant signaleer je markttrends die je weer communiceert naar je collega’s van marketing en R&D zodat zij hun acties en producten daarop aan kunnen passen. Ook bespreek je de daadwerkelijke effecten van reclames en promotieacties met je klant en koppel je die informatie intern terug zodat de volgende actie nog effectiever is. Is er een actie op een locatie of staat ‘jouw merk’ op een beurs, dan zorg jij dat het promotieteam en het promotiemateriaal op het juiste moment op de juiste plaats zijn.

Je onderhoudt intensief contact met Logistiek en zorgt er samen met deze afdeling voor dat de voorraden tijdig aangevuld zijn. Met Finance onderhandel je over prijzen, marges en kortingen die je je klant mag verlenen. Je kunt doorgroeien tot key accountmanager en dan ben je verantwoordelijk voor de hele grote en belangrijkste klanten met wie je heel persoonlijk en heel vaak contact hebt.

Heel belangrijk in deze marketing- en salesfuncties is strategisch denkvermogen, inzicht en het vermogen om kennis van consumenten en concurrenten om te zetten in effectieve beslissingen over prijzen, promoties, merchandising en groei. In de sales zijn ook een prettige persoonlijkheid, goede presentatie en overtuigingskracht essentieel.

Finance
Als Finance-professional ben je verantwoordelijk voor de kostenbeheersing en winstgevendheid van jouw werkgever. Je kunt bovendien hele diverse kanten op in de (fm)cg-branche. Er is dus altijd wel een financiële positie waarin jij je talenten kwijt kunt. Je kunt bijvoorbeeld heel operationeel aan de slag gaan en je als controller – samen met R&D, Logistiek en Marketing – op het scherpst van de snede bezighouden met marges en optimale winstgevendheid van de uiteenlopende merken en producten. Of je kiest voor een meer strategische functie en richt je op financieel beheer, treasury of risicomanagement en houd je bezig met de lange-, middellange- en kortetermijn plannen van de onderneming. Richt je liever je blik naar buiten? Dan zijn de specialisaties investor relations of een financiële adviesfunctie op het gebied van fusies en overnames wellicht iets voor jou.

Gevraagde competenties:
- Overtuigingskracht
- Oog voor detail én voor het grotere geheel
- Goed zakelijk inzicht
- Vasthoudendheid
Opmerking: Finance blijkt nog steeds een goede opstap naar een senior managementfunctie!

Inkoop
Als inkoper in de (fm)cg branche focus je op een specifiek product of op een bepaalde grondstof. Je weet exact in welk land, bij welke boer, uit welke fabriek je grondstoffen en ingrediënten voor de best mogelijke prijs vandaan moet halen, ook rekening houdend met transportkosten. Je onderhoudt nauwe contacten met Logistiek en met je leveranciers overal ter wereld. Werk je met seizoensgebonden producten (fruit en groente) dan stem je de distributie af op de oogst. Je houdt weersontwikkelingen overal ter wereld in de gaten, want een mislukte oogst of een fabriek die plat komt te liggen door een tornado of overstroming heeft direct invloed op prijzen en beschikbaarheid. Bereken je die prijs door aan de consument of neem je tijdelijk genoegen met een lagere marge? Je houdt technische ontwikkelingen nauwlettend in de gaten (een nieuw soort plastic kan een verpakking milligrammen lichter maken, wat je onderneming miljoenen kan besparen op transportkosten!), en maakt continu een afweging tussen kosten en kwaliteit. Hoe beter en strakker jij inkoopt, hoe hoger de marges en hoe meer winst jouw onderneming kan maken. Je bent analytisch, zeer secuur, overtuigend en creatief.

R&D
De R&D-teams in de (fm)cg-branche zijn van essentieel belang. Ze vertalen innovatieve ideeën tot baanbrekende producten en processen. Als R&D medewerker implementeer je innovaties en uitvindingen van anderen maar bedenk je die ook zelf. Dit kan variëren van ingrediënten tot verpakkingen tot productieprocedures. Omdat je betrokken bent bij de gehele levenscyclus van de producten, werk je samen met mensen uit veel verschillende disciplines, van productmanagers en marketeers tot wetenschappers en financieel experts. Deze contacten dagen je continu uit om je manier van denken te blijven ontwikkelen en nieuwe wegen te verkennen, altijd binnen de dan geldende wetgeving en regels in de landen waar de producten van jouw organisatie op de markt komen. Soms zijn die regels wereldwijd hetzelfde, soms heb je met Europese regelgeving te maken, en soms ook met nationale varianten.

Nu duurzaamheid en milieu een steeds belangrijkere rol spelen kun je je binnen het R&D vakgebied ook bezighouden met het ontwikkelen van milieuvriendelijke verpakkingen, het verminderen van de CO2-uitstoot en duurzaam produceren. Ook het ‘gezonder maken’ van voeding (minder vet, suiker en zout maar zonder in te leveren op smaak) en veiligheid van voeding, verzorgingsproducten en verpakkingen kunnen je werkgebied en uiteindelijk je specialiteit worden.

Voorwaarden:
- Een graad in scheikunde, techniek, biologie, natuurkunde, gedragswetenschappen, design of een andere relevante technische studie.
- Passie voor innovatie
- Creativiteit
- Oog voor deadlines en kosten
- Uitstekende sociale vaardigheden
- Kunnen samenwerken
- Leidinggevende capaciteiten

Logistiek
Als logistiek manager, planner of supplychain verantwoordelijke in de (fm)cg branche ben je een spin in het web en van heel veel markten thuis. Je houdt de weersverwachtingen in de gaten (want je weet dat een vriesperiode de vraag naar erwtensoep stuwt en een hittegolf vraagt om extra icetea, deodorant en bier) maar ook het nieuws (voorafgaand aan grote sportevenementen stijgt de vraag naar tv’s, zijn er stakingen op til in belangrijke doorvoerhavens dan heb jij een alternatief distributieplan klaarliggen). Je kunt snel schakelen als bijvoorbeeld blijkt dat een voorraad boter bedorven is of als er plotseling wereldwijd auto’s teruggeroepen worden naar de fabriek vanwege een productiefout in de accu’s.

Je onderhoudt nauwe contacten met marketing en sales; zij weten wanneer bepaalde acties gaan lopen en dus wanneer de vraag naar een product tijdelijk omhoog zal schieten, en net zulke nauwe met de afnemer; hij kent zijn klant door en door en kan jou laten weten welke producten en merken goed of minder goed lopen en wanneer extra voorraad gewenst is.

Met Finance overleg je over marges, de implementatie van nieuwe machines en processen en manieren om de efficiency nog verder te vergroten. De winstgevendheid binnen de (fm)cg wordt voor een groot deel bepaald door de effectiviteit van het distributieproces!

In het geval van levensmiddelen opereer je helemaal op het scherpst van de snede: producten moeten zo snel mogelijk in de schappen liggen zodat je klant profiteert van optimale versheid en jij niet te maken krijgt met onverkoopbare (bedorven) voorraden die je ook weer kwijt moet zien te raken. Je bedenkt de meest effectieve aanvoer- en afleverroutes (om tijd en brandstofkosten te besparen) en je zorgt dat de voorraden zowel in jouw magazijn als bij je klant optimaal zijn (niet teveel en niet te weinig, aangezien beide geld kosten).

Tenslotte kun je goed met uiteenlopende mensen omgaan en heb je leidinggevende en overtuigende capaciteiten: jij bent er voor verantwoordelijk dat de lijnen optimaal bemand zijn en dat de voorraden zo snel en efficiënt mogelijk van fabriek naar eindklant getransporteerd worden. Je plant de personele en machinale bezetting en bent het aanspreekpunt voor logistiek medewerkers, chauffeurs en technische dienst.

Je kunt ook in een meer planmatige logistieke functie gaan werken. Dan houd je je bezig met de verwachte ontwikkelingen op de lange termijn, maak je jaarplanningen en –prognoses en beoordeel je bijvoorbeeld of er meer of minder distributiecentra nodig zijn.

HR
Passionele, gedreven mensen zijn essentieel voor iedere onderneming in de (fm)cg branche. HR heeft de taak te zorgen voor hooggekwalificeerde, getalenteerde mensen op elke afdeling binnen de organisatie. De werkzaamheden variëren van het meedenken over de strategie en talentmanagement (Hoe vang je de vergrijzing op? Hoe ga je om met diversiteit? Aan welke mensen is nu, over een jaar en over tien jaar behoefte en hoe zorg je dat je die aantrekt?), het creëren van een aantrekkelijke werkplek en secundaire arbeidsvoorwaarden en het leveren van ondersteunende diensten (salarisadministratie, werving & selectie, pensioenen, opleidingen en vergoedingen).

Gevraagde kwaliteiten:
- Goede sociale vaardigheden
- Vaardigheden op het gebied van verandermanagement
- Oog voor het grote geheel
- Oprechte interesse in coaching en begeleiding van mensen
- Inzicht in het feit dat mensen de motor zijn achter de organisatie
- Niet bang om moeilijke beslissingen te nemen

Cultuur
De bedrijfscultuur in de (fm)cg verschilt natuurlijk per bedrijf, maar de grote gemene deler is: liefde voor het merk. Passie, gedrevenheid, resultaatgerichtheid, hard werken (geen 9-5 mentaliteit) en een informele sfeer zijn ook overkoepelende kenmerken die je vaak terug vindt. Omdat er simpelweg geen tijd is voor strikte hiërarchische processen zijn de leidinggevenden en mensen van andere afdelingen vaak goed benaderbaar. De meeste (fm)cg-bedrijven hechten zeer aan teamwork en een goede onderlinge sfeer, en daarom worden er vaak ook buiten werktijd activiteiten georganiseerd voor medewerkers, soms voor het hele bedrijf, soms per afdeling.

Stages
Vrijwel alle (fm)cg-bedrijven hebben stageplekken voor hbo’ers en wo’ers. Dit is een leuke en goede manier om kennis te maken met de sector. Kijk op de site van het bedrijf dat je interesse heeft voor de mogelijkheden.

Salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden

Salaris
Prestaties en resultaten tellen in de wereld van de consumer goods en dit weerspiegelt zich ook in de salarissen. Presteer je goed, dan verdien je al snel meer en maak je over het algemeen kans op bonussen. Op deze manier worden een ondernemende instelling, initiatief en resultaatgericht denken aangemoedigd.

Training en ontwikkeling
Voor bedrijven in de fmcg is het belangrijk dat hun werknemers op de hoogte zijn van alle trends en ontwikkelingen in de branche. Training en persoonlijke ontwikkeling zijn dan ook een integraal onderdeel van je werk. Je leert dagelijks door samen te werken met ervaren collega’s, krijgt vaak één of meerdere formele of informele mentoren toegewezen en kunt op regelmatige coaching en feedback rekenen. Daarnaast volg je trainingen en opleidingen in je vakgebied, op het gebied van managementvaardigheden en soms ook op het gebied van persoonlijke ontwikkeling. Deze opleidingen worden vaak vergoed en bovendien krijg je er over het algemeen ‘vrije’ dagen voor.

Doorgroeien
Voor (fm)cg-bedrijven is het enorm belangrijk om de beste mensen aan te trekken en vast te houden, elke dag wordt er immers gestreden om marktaandeel. Talenten krijgen dan ook alle ruimte om te groeien en kunnen snel carrière maken. Je kunt ervaring opdoen in tal van functies, vakgebieden en (internationale) vestigingen. Omdat dit soort organisaties zelf continu veranderen, veranderen je mogelijkheden altijd mee. Door goed te presteren en steeds meer kennis, inzicht en ervaring op te doen, krijg je de kans nieuwe functies te bekleden. Zo kun je je vaardigheden en ervaring blijvend verdiepen en/of verbreden. Je kunt je ambitie richten op een leidinggevende functie, maar je ook verregaand specialiseren in je vakgebied. Veel bedrijven in deze branche stimuleren je actief internationale ervaring op te doen.

Ontmoet onze recruiters


Steven Verhoeven Campus Recruiter


Rob Sanders Employer Branding Partner


Dick Naezer Recruitment Lead


Merith de Bock Talent Resourcing Partner

Veelgestelde vragen

Kan ik een traineeship volgen?
Hoe maak ik de meeste kans op een traineeship?
Waar moet ik op letten voor ik me aanmeld voor een traineeship?
Heeft de crisis invloed gehad op de arbeidskansen?
Met welke opleiding maak ik de meeste kans?
Hoeveel verdien je?
Welke bedrijven zijn er in Nederland in de fmcg-branche?

Bedrijven en startfuncties

 
Bedrijfsnaam Starters per jaar
AkzoNobel---Paints--Coatings AkzoNobel---Paints--Coatings 100 Volgen
Heineken Heineken 40 Volgen
Lidl Lidl 0 Volgen
Nouryon Nouryon 100 Volgen
Bedrijfsnaam Functienaam
Heineken Heineken IT Management Traineeship
Heineken Heineken Commercieel Management Traineeship
AkzoNobel - Paints & Coatings AkzoNobel - Paints & Coatings Product Developer
Heineken Heineken Productie/ Supply Chain Management Traineeship
Heineken Heineken Startfunctie binnen commercie, finance, productie, IT óf HR
Heineken Heineken Financieel Management Traineeship
AkzoNobel - Paints & Coatings AkzoNobel - Paints & Coatings Assistant Controller
AkzoNobel - Paints & Coatings AkzoNobel - Paints & Coatings Junior Product Manager
AkzoNobel - Paints & Coatings AkzoNobel - Paints & Coatings Process Engineer (Production and Engineering)
Heineken Heineken Productie & Supply Chain Management Traineeship
AkzoNobel - Paints & Coatings AkzoNobel - Paints & Coatings Stagiair Master Data Management
AkzoNobel - Paints & Coatings AkzoNobel - Paints & Coatings Operations Trainee Industrial Chemicals NL
AkzoNobel - Paints & Coatings AkzoNobel - Paints & Coatings Internship for project Center Works Digital (HBO)
AkzoNobel - Paints & Coatings AkzoNobel - Paints & Coatings Internship Manufacturing & Technology
AkzoNobel - Paints & Coatings AkzoNobel - Paints & Coatings IT Software Asset Management - Internship
AkzoNobel - Paints & Coatings AkzoNobel - Paints & Coatings Internship Sponsorship Management (HBO/WO)
Lidl Nederland Lidl Nederland Management Traineeship bij Lidl
AkzoNobel - Paints & Coatings AkzoNobel - Paints & Coatings Development Engineer (140006ZQ)
AkzoNobel - Paints & Coatings AkzoNobel - Paints & Coatings International Business Analyst
AkzoNobel - Paints & Coatings AkzoNobel - Paints & Coatings Procestechnoloog (open sollicitatie)
AkzoNobel - Paints & Coatings AkzoNobel - Paints & Coatings Product Developer (R&D)
AkzoNobel - Paints & Coatings AkzoNobel - Paints & Coatings Junior Product Manager (Marketing & Sales)
AkzoNobel - Paints & Coatings AkzoNobel - Paints & Coatings Assistant Controller (Finance & Control)
AkzoNobel - Paints & Coatings AkzoNobel - Paints & Coatings Trainee Financial Reporting
AkzoNobel - Paints & Coatings AkzoNobel - Paints & Coatings Junior Program Manager
AkzoNobel - Paints & Coatings AkzoNobel - Paints & Coatings Diverse stages
AkzoNobel - Paints & Coatings AkzoNobel - Paints & Coatings Trainee Supply Chain
AkzoNobel - Paints & Coatings AkzoNobel - Paints & Coatings Woodcare R&D Intern
AkzoNobel - Paints & Coatings AkzoNobel - Paints & Coatings Werkervaringspositie - Integrated Supply Chain
AkzoNobel - Paints & Coatings AkzoNobel - Paints & Coatings Intern position Change Management
AkzoNobel - Paints & Coatings AkzoNobel - Paints & Coatings Research Assistent
AkzoNobel - Paints & Coatings AkzoNobel - Paints & Coatings Researcher
Heineken Heineken Financieel Management Traineeship
Heineken Heineken IT Management Traineeship
Heineken Heineken Commercieel Management Traineeship
Lidl Nederland Lidl Nederland Internationaal Management Traineeship
Lidl Nederland Lidl Nederland Retail Management Traineeship (HBO/WO)
AkzoNobel - Paints & Coatings AkzoNobel - Paints & Coatings E-product Marketeer
AkzoNobel - Paints & Coatings AkzoNobel - Paints & Coatings Internship AkzoNobel Integrated Supply Chain
Lidl Nederland Lidl Nederland Supermarktmanager (HBO starter en ervaren)
AkzoNobel - Paints & Coatings AkzoNobel - Paints & Coatings Internship Process Engineering
AkzoNobel - Paints & Coatings AkzoNobel - Paints & Coatings Diverse stages bij AkzoNobel
AkzoNobel - Paints & Coatings AkzoNobel - Paints & Coatings Afstudeerstage HBO Bedrijfskunde
AkzoNobel - Paints & Coatings AkzoNobel - Paints & Coatings Student Internship - Accounting and Financial Reporting
AkzoNobel - Paints & Coatings AkzoNobel - Paints & Coatings Supply Chain Planner (starter)
AkzoNobel - Paints & Coatings AkzoNobel - Paints & Coatings Internship Global Communication (HBO/WO, Amsterdam)
AkzoNobel - Paints & Coatings AkzoNobel - Paints & Coatings Stage - Global Digital Marketing
AkzoNobel - Paints & Coatings AkzoNobel - Paints & Coatings Fast Track Management Program (master & 3-5 years work experience)
Lidl Nederland Lidl Nederland Retail Management Traineeship april 2018 (HBO/WO)
AkzoNobel - Paints & Coatings AkzoNobel - Paints & Coatings Stage - Global Digital Marketing
AkzoNobel - Paints & Coatings AkzoNobel - Paints & Coatings Research Assistant Safety Laboratorium Technician
Lidl Nederland Lidl Nederland Professional Traineeship (HBO/WO starters)
AkzoNobel - Paints & Coatings AkzoNobel - Paints & Coatings Startfuncties bij AkzoNobel - Finance, Marketing, R&D
Heineken Heineken Technologisch Traineeship
AkzoNobel - Paints & Coatings AkzoNobel - Paints & Coatings Supply Chain Planner
AkzoNobel - Paints & Coatings AkzoNobel - Paints & Coatings Student R&D Internship
AkzoNobel - Paints & Coatings AkzoNobel - Paints & Coatings Stage Master Data Management
AkzoNobel - Paints & Coatings AkzoNobel - Paints & Coatings Student Internship Project Role Yacht Interiors
AkzoNobel - Paints & Coatings AkzoNobel - Paints & Coatings Student Internship Finance, Planning & Analysis
Heineken Heineken HEINEKEN Sales Traineeship (hbo)
Lidl Nederland Lidl Nederland Supermarktmanager (HBO starter en ervaren)
Lidl Nederland Lidl Nederland Traineeship Finance en Controlling
Heineken Heineken Stage E-commerce Heineken
Heineken Heineken Commercieel Management Traineeship
Heineken Heineken Supply Chain Management Traineeship
Heineken Heineken Technoloog In Opleiding
AkzoNobel - Paints & Coatings AkzoNobel - Paints & Coatings Supply Chain Planning Internship (3x)
Lidl Nederland Lidl Nederland Traineeship - Retail Management (HBO/WO)
AkzoNobel - Paints & Coatings AkzoNobel - Paints & Coatings Packaging Internship
Heineken Heineken Stage Digital media & advertising operations
Heineken Heineken Stage opleidingskunde
AkzoNobel - Paints & Coatings AkzoNobel - Paints & Coatings Supply Chain Planning Internship
Heineken Heineken 23x stage bij Heineken Marketing, Finance & IT
Lidl Nederland Lidl Nederland Logistiek Management Traineeship
Lidl Nederland Lidl Nederland Traineeship - E-Commerce
AkzoNobel - Paints & Coatings AkzoNobel - Paints & Coatings 4x Stage - Digital Innovation, Organizational Change +2
Lidl Nederland Lidl Nederland Traineeship - Inkoop
Heineken Heineken Commercieel Management Traineeship
Heineken Heineken Financieel Management Traineeship
Heineken Heineken Supply Chain Management Traineeship
Heineken Heineken IT Management Traineeship
Nouryon Nouryon Jr. Process Engineer P&E
Lidl Nederland Lidl Nederland Traineeship - Marketing
Lidl Nederland Lidl Nederland Traineeship - E-Commerce
Lidl Nederland Lidl Nederland Traineeship - Accounting
AkzoNobel - Paints & Coatings AkzoNobel - Paints & Coatings Stagiair - Alarm Management Rotterdam Botlek
Lidl Nederland Lidl Nederland Traineeship - Controlling
Nouryon Nouryon Internship Sales Salt Specialties
Heineken Heineken Campus Recruiter HEINEKEN
Heineken Heineken HEINEKEN Sales Traineeship (hbo)
AkzoNobel - Paints & Coatings AkzoNobel - Paints & Coatings Social Media Intern
Nouryon Nouryon Internship Organizational Change Management
Heineken Heineken Commercieel Management Traineeship
Heineken Heineken Financieel Management Traineeship
Heineken Heineken Supply Chain Management Traineeship
AkzoNobel - Paints & Coatings AkzoNobel - Paints & Coatings Digital Media Internship
Lidl Nederland Lidl Nederland Traineeship - IT
Lidl Nederland Lidl Nederland Traineeship - HR
Lidl Nederland Lidl Nederland Traineeship - Retail Management
Lidl Nederland Lidl Nederland Traineeship - Bouw & Vastgoed
Lidl Nederland Lidl Nederland Traineeship - Recht & Compliance
Lidl Nederland Lidl Nederland Supply Chain Management Traineeship
Heineken Heineken Stage Inkoop van Business Services
Heineken Heineken Stage Trade Marketing Vrumona
Lidl Nederland Lidl Nederland Traineeship - Commercieel
AkzoNobel - Paints & Coatings AkzoNobel - Paints & Coatings Coatings Strategy Intern - Part-time
Nouryon Nouryon Sales Assistant Salt Specialties

Evenementen

Er zijn geen evenementen die binnen deze branche vallen.

Alle evenementen
"Rob Sanders Employer Branding Partner"