Weet jij mensen te verrassen én te overtuigen met nieuwe inzichten die bijdragen aan de bank van de toekomst? Ben jij innovatief? Wil jij voortvarend de eerste stappen van je carrière zetten met ondersteuning van een uitgebreid opleidingsprogramma en eigen verantwoordelijkheid? Waar denk jij aan bij een volgende stap? Maak werk van je doelen en ontwikkel je zowel professioneel als persoonlijk. Vertel ons jouw verhaal. Wij zijn benieuwd!

Je werk

Het Business Services startersprogramma bied je de mogelijkheid om te ontdekken waar je binnen Business Services op je plek bent. Je combineert twee opdrachten van elk drie maanden op verschillende afdelingen, zoals Facility Management, Procurement en Operations met opleidingen en trainingen. Na zes maanden kies je voor een concrete functie binnen onze Business Services organisatie.

Twaalf maanden lang word je hierin ondersteund met coaching en voor je functie relevante trainingen. Zo doe je kennis op over bankieren, agile werken, procesmanagement én zet je grote stappen in je persoonlijke ontwikkeling. Zo volg je workshops op het gebied van Persoonlijk Leiderschap en consulting skills. Dit doe je in een groep met andere starters uit het programma. Naast de opdrachten, opleidingen en coaching heb je dus ook een groep om je heen waarmee je kan sparren en een geweldige start van je carrière beleeft!

In het programma heb je de tijd om jezelf te oriënteren binnen Business Services. Waar ben jij goed in? Wat spreekt jou aan? En waar zit jij optimaal op je plek? Er staan diverse mensen om jouw heen die je helpen met het maken van de juiste keuzes. Als je dit weet kun je na het eerste half jaar aan de slag als bijvoorbeeld Business Intelligence Analyst, Junior Procurement Consultant, Contract manager of Implementation Specialist binnen Operations.

Je werkomgeving

Business Services is het shared service center van ABN AMRO. Het is naast IT een van de grootste onderdelen die de achterkant van de bank draaiende houdt. Alles wat te maken heeft met het inrichten van innovatieve werkplekken, circulair inkopen, het verwerken van klantopdrachten, onderhandelingen met grote leveranciers,
maar ook communicatie en consulting vindt bij Business Services plaats. Genoeg te doen dus, zeker nu de bank vol inzet op operational excellence, internationale groei, duurzaamheid en digitalisering. Vooral het laatste zorgt voor een transitie, want gedigitaliseerde processen genereren data. En dus kennis. Business Services deelt die met de rest van de bank en is daarmee een gewaardeerd businesspartner, in plaats van puur uitvoerder.Bij Business Services zijn we partners achter de schermen, voor de klant. We streven ernaar de beste te zijn in wat we doen. Dit doen we op een aantal afdelingen: Facility Management, Procurement, Operations en Office . Als deelnemer van het programma verwachten wij dat jij continu ideeën, nieuwe werkwijzen en innovaties inzet om het verschil te maken binnen Business Services en voor de bank. Wil jij daar onderdeel van zijn? In dit startersprogramma zit je zelf achter het stuur!

Je profiel

Je hebt een HBO of WO diploma op zak en bruist van de energie om de eerste of tweede stap in je carrière te zetten. Je bent enthousiast om in een (soms) operationele omgeving te werken. Je weet mensen met elkaar te verbinden en hebt goede sociale skills om een netwerk op te bouwen en te onderhouden. Je bent ondernemend, brengt structuur aan in je werk en bovenal zorg je dat het werk dat je levert van hoge kwaliteit is. Verder wil je ontdekken, leren en groeien zodat je meer te weten komt over de organisatie en jezelf. Oftewel: Jij wil alles uit het Business Services startersprogramma halen. Denk je dat je bij ons past?

Check je profiel:

  • een (pas) afgeronde Bachelor of Master opleiding
  • je hebt maximaal 2 jaar werkervaring
  • je bent zelfsturend in je werk en neemt daarin initiatief
  • uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden in het Nederlands en Engels
  • je bent resultaatgericht en besluitvaardig
  • je kunt goed samenwerken en verbinden
  • je bent innovatief en
  • je schakelt makkelijk tussen verschillende partijen en begrijpt onze organisatie- & klantbelangen
  • je bent integer en betrouwbaar
  • je hebt naast je studie nevenactiviteiten verricht, werkervaring opgedaan of je zelf op een andere manier aantoonbaar ontwikkelt

We bieden

Start van het Business Services Startersprogramma : 27 november 2017

Een vliegende start van jouw carrière in de financiële dienstverlening, waarin je concrete inhoudelijke opdrachten combineert met trainingen en coaching. Wij zorgen voor een informele sfeer, leuke collega’s en inspirerende leidinggevenden waarvan jij kunt leren. Jij neemt de verantwoordelijkheid om zowel jezelf, als Business Services beter te maken.
Als starter bij ABN AMRO Business Services sta JIJ centraal.


Daarnaast heeft ABN AMRO goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden:

  • een goed basissalaris
  • 13e maand
  • vakantietoeslag
  • opleidingsbudget
  • aantrekkelijke pensioenregeling
  • OV-jaarkaart

Bij ABN AMRO zetten we onze kennis, kunde en ons netwerk in voor klanten. Zodat zij op basis van verantwoorde beslissingen hun doelen kunnen bereiken. In Nederland en daar buiten. Hierbij staat klantbelang altijd voorop. We willen dat klanten onze producten begrijpen en verkopen soms 'nee' als het risico van een product voor een klant te groot is. Klantbelang is ook: helder communiceren en slimme oplossingen bedenken die echt het verschil maken. Dat is ons doel.

Interesse?

Ben je geïnteresseerd? Reageer dan nu online op deze vacature!

Let op!
Mocht je worden uitgenodigd voor het maken van de capaciteitentest, volgt ten eerste een recruitment interview en vervolgens een business gesprek.
De recruitment interviews vinden plaats in Amsterdam op de volgende slots:
- 26 september (middag)
- 27 september (middag)
- 28 september (ochtend)

Het business interview vindt plaats tussen 2 - 13 oktober

Neem voor meer informatie contact op met Tessa Hilkens, Business Manager Business Services (020 - 38 30 42 3) of bel een van onze Talent Acquisitoin Specialisten Stephanie van Heusden (06 - 42 80 32 21) of Anna-Regina Ybema (06-34 40 29 63). We maken graag kennis met je.