Young Professional Programma Corporate Banking - Support Officer Corporate Clients Nederland

ReView your opportunities

Jij bent op zoek naar een uitdagende functie en hebt zin om je handen uit de mouwen te steken. Met jouw proactieve houding en creatieve mind-set heb je het voor te kiezen. Maar welk carrière pad kies je? Kom werken bij Rabobank! Een bank die zich verantwoordelijk voelt voor de maatschappij en voor haar klanten. Wij bieden jou alle ruimte om het verschil te maken en kennis op te doen binnen het Young Professional Programma Corporate Banking – Support Officer Corporate Clients Nederland (CNN).

Binnen dit programma combineer jij het werken in de rol als Support Officer CNN met verschillende (persoonlijke ontwikkel-) trainingen georganiseerd door het Young Talent Management team. Je zal veel gaan leren als Support Officer, over jezelf en Rabobank aangezien je een groot netwerk gaat opbouwen en een rotatie van 2-4 maanden zal gaan doen binnen een andere afdeling. Door nauwe samenwerking binnen je team en je kennis verrijk je de klant, Rabobank en natuurlijk jezelf. Ons YPP Corporate Banking helpt jou de beste versie van jezelf te worden.

ReSet your perceptions

Je weet waarschijnlijk al dat de Rabobank een financiële dienstverlener is voor meer dan 8,5 miljoen klanten in 40 landen. Maar wist je dat we met onze missie ‘Growing a better world together’ willen bijdragen aan echte verandering? Dit doen we op talloze manieren, zoals:

  • Wij helpen de samenleving te beschermen tegen financiële criminelen.
  • Wij helpen onze Rabobank een veilige en conforme bank te houden voor onze klanten en onszelf.

ReThink the start of your career

Ons YPP Corporate Banking biedt je de mogelijkheid om jezelf binnen 1,5 jaar te ontwikkelen tot een expert in de rol van Support Officer CNN. Samen met andere Young Professionals zet je de eerste stappen in je carrière. Gedurende de 1,5 jaar word jij begeleid door je collega's van CNN, door je mentor van Young Talent Management en spar jij natuurlijk met je mede Young Professionals binnen Rabobank. Ben je klaar om jezelf uit te dagen?

Door de regionale opzet van de Corporate Client-teams wordt het mogelijk gemaakt om dicht bij de markt te bankieren en nauw samen te werken met de lokale banken en andere onderdelen van de bank, (complex) grootzakelijke klanten met een omzet van 100 tot 250 miljoen euro te bedienen. Binnen onze teams zijn we zeer klantgericht en willen we graag de extra stap zetten voor onze klanten. We creëren met elkaar een open cultuur en hechten veel waarde aan een goede sfeer. Naast hard werken, wordt er ook veel gelachen en vieren we successen met elkaar. Als Support Officer CNN ondersteun jij verschillende collega’s in het beheren van een klantportefeuille. En tegelijkertijd heb jij direct klantcontact met onze klanten, waardoor je vanuit twee opzichten meewerkt aan onze 9+ klantbeleving. Jij kan dit verschil maken door als Support Officer CNN vanuit een regiefunctie als contactpersoon te fungeren. Je bewaakt de tijdslijnen, je voert regie over processen en zorgt voor een juiste vastlegging in de systemen en je hebt zo een belangrijke spilfunctie in ons team!

Verder zal je je o.a. bezighouden met het volgende binnen deze rol:

  • Door proactief regie te voeren op klantprocessen en obligo verhogende producten.
  • Met het opstarten en begeleiden van klantintegriteit dossiers (Customer Due Diligence).
  • Als ondersteuner van Relatiemanager bij het sales proces.
  • Vanuit de rol als 1ste lijn klantcontact om operationele vragen van klanten op te vangen, te adviseren en klanten door systemen te leiden.

ReAct on new chances

Dat klantgerichtheid, plannen en organiseren, stressbestendigheid, en commerciële vaardigheden onmisbaar zijn voor deze functie van Support Officer is logisch. Daarbovenop is het belangrijk dat je onderstaande checklist herkent:

  • In ieder geval een bachelor diploma met ongeveer 0-2 jaar werkervaring;
  • Affiniteit met het bankwezen en in het bijzonder de Corporate Clients tak van de bank;
  • Aantoonbare kennis van/affiniteit met klantintegriteit en financieringsprocessen;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Goede beheersing van Business English in woord en geschrift is een pre;

Solliciteer nu voor het YPP Corporate Banking – Support Officer CNN en start per 1 oktober 2021! We zoeken kandidaten die op dit moment woonachtig zijn in Nederland.

ReCeive the best
De beste versie van jezelf worden? Wij helpen je er graag bij door jouw ontwikkeling centraal te stellen en te investeren in een omgeving waarin je blijft leren. We geven je de ruimte om te innoveren en ondernemen. Zo bieden we je volop groeikansen en helpen je verwachtingen te overtreffen en het goede buitengewoon goed te doen, zodat je kan groeien als professional. Daarbovenop kan je bij ons (o.b.v. een 36-urige werkweek) ook rekenen op:

  • een bruto maandsalaris vanaf €2792,0;
  • een dertiende maand en vakantiegeld;
  • een Employee Benefit Budget (9% van je maandinkomen). Hoe jij dit budget inzet, is aan jou. Denk bijvoorbeeld aan het kopen van extra vakantiedagen, een extra storting in je pensioen of zelfs het maandelijks laten uitbetalen van dit budget;
  • een persoonlijk budget, dat je kunt besteden aan activiteiten gericht op jouw ontwikkeling en loopbaan;
  • flexibiliteit in werktijden;
  • 100% vergoeding van woon- werkverkeer als je met ov reist! Toch met auto of motor? Kies dan voor een woon- werkverkeervergoeding. Op dit moment werken wij overigens vanuit huis.
  • een pensioenregeling waar je zelf maar 3,5% aan bijdraagt.

Let’s Connect
Ben jij hem/haar? Onze nieuwe collega die ons CCN team in Amsterdam, Utrecht of Groningen/Enschede wil versterken als Support Officer? En zo het verschil wil maken voor jezelf, onze klanten én de maatschappij? We ontvangen graag jouw sollicitatie op deze vacature.

Handig om te weten:

  • Reageren kan tot en met 18 juli 2021 via de “Solliciteer nu” button. Wij ontvangen graag jouw cv en motivatiebrief. In je brief lezen wij graag je motivatie voor zowel de rol Support Officer CNN als voor het YPP Corporate Banking. Indien jij een voorkeur hebt voor Amsterdam, Utrecht of Groningen/Enschede, lezen wij dat ook graag terug in je brief.
  • Cv/motivatiebrief selectie, online assessment, interview(s) en een selectiedag zijn onderdelen van de sollicitatieprocedure. Op dit moment is dit hele proces online.
  • Als je vragen hebt over de inhoud van de vacature, kan je die stellen aan:
  • Utrecht: Mariëlla Hilgeman, manager Transaction Banking & Sales Support CCN Team Midden, via 06 – 20 80 91 75 of via Mariella.Hilgeman@Rabobank.nl
  • Amsterdam: Lieke van Daalen, manager Transaction Banking & Sales Support CCN Team Noordwest, via 06 – 15 06 67 02 of via Lieke.van.Daalen@Rabobank.com
  • Groningen/Enschede: Thijs Boswerger, manager Transaction Banking & Sales Support, via 06 – 22 78 07 88 of via Thijs.Boswerger@Rabobank.nl
  • Simone Lasseur, recruiter, beantwoordt met plezier vragen over de sollicitatieprocedure via 06 – 82 48 39 69 of via Simone.Lasseur@Rabobank.nl.
  • Screening is onderdeel van de sollicitatieprocedure. We toetsen op basis van de screening procedures die binnen de Rabobank gelden of nieuwe medewerkers voldoende betrouwbaar zijn om werkzaamheden bij de Rabobank te verrichten.
  • Jouw privacy is belangrijk voor ons. Mocht je hier meer over willen weten, klik dan deze op link.
  • Iedereen is anders, en juist de verschillen in mensen helpen ons om een nog betere bank te zijn. Daarom zijn we zijn benieuwd naar wie jíj bent!
Marieke Merkelbach - Corporate Recruiter Campus - recruiter bij Rabobank
Marieke Merkelbach - Corporate Recruiter Campus
Stel je vraag via: