Werken met honderden gigabytes data voor Top 500 klanten. Verbanden leggen, analyseren. En vervolgens eindrapportages maken. Om management of financiële directeuren te adviseren. Alles met als doel om klanten vooruit te helpen.

Wat is vereist

  • Bachelor/master in Informatica, of Bedrijfskundige Informatica
  • Een brede interesse in databases en BI-tools

Wat krijg je

  • Uitdagende projecten
  • Werken met en leren van de besten
  • Sterke begeleiding en een ambitieus groeipad
  • Goed salaris, winstdeling en leaseauto
  • Fantastische collega’s die elkaar over projecten en klanten heen helpen via onze Technology Areas

Wat je gaat doen

  • 45% Bouwen en testen
  • 25% Analyseren en ontwerpen
  • 15% Visualiseren
  • 10% Governance
  • 5% Successen vieren

Wat bied jij Info Support?
Je bent een ambitieuze starter die kwaliteit levert. Je bent communicatief vaardig en leert snel vanwege je interesse in IT. Je staat met beide benen op de grond en je kunt goed samenwerken. Je bijt je graag vast in complexe vraagstukken, zodat jij de beste oplossing kan bieden aan de klant.

Verder heb je:

  • een afgeronde bachelor/master Informatica of Bedrijfskundige Informatica;
  • een brede interesse van verschillende databases, BI/OLAP-tools, ETL-tools, talen als Python of R en diverse ontwerpmethodieken, bijvoorbeeld Dimensional of Data Vault Modelling.

Wat biedt Info Support jou?
Ten eerste uitdagende projecten bij toonaangevende bedrijven. Bedrijven die ervoor kiezen hun complexe vraagstukken bij Info Support neer te leggen.

Gedurende de eerste twee jaar van je dienstverband volg je onder werktijd naast vakinhoudelijke cursussen en opleidingen regelmatig sociale, bedrijfskundige en commerciële trainingen. Via opleidingen, cursussen en individuele coaching kan je na die twee jaar doorgroeien naar bijvoorbeeld een rol als Scrum Master of Lead Engineer.

De lat ligt hoog bij Info Support. Dit vraagt veel van jou, maar hier krijg je ook veel voor terug. Een contract voor onbepaalde tijd, een leaseauto, laptop, mobiel naar keuze en winst- en overwinstuitkering. Maar misschien nog wel veel belangrijker; de garantie op een stevig fundament als IT-consultant waar je de rest van je carrière profijt van hebt.

Maar we bieden meer. Je krijgt een netwerk van, en gaat werken met de beste vakgenoten binnen de Nederlandse IT. Zij werken in (blended) Agile teams bij gerenommeerde klanten. Over de projecten en klanten heen helpen zij elkaar via onze Technology Areas Software Architecture, Way of Working en Data/AI.

Je houdt hierdoor altijd zicht op nog meer gave projecten bij onze andere klanten in de sectoren Finance, Industry, Agriculture, Food & Retail, Mobility & Public en Healthcare. En je mag hiertussen wisselen als jij daar klaar voor bent. Als specialist in maatwerksoftware, Data/AI solutions, beheer en trainingen bieden wij jou een rijke carrière en bieden wij klanten solide en innovatieve oplossingen voor complexe en bedrijf kritische softwarevraagstukken.

Als een van de weinige IT-consultancy bedrijven beschikt Info Support over een eigen inhouse kenniscentrum waar wordt voldaan aan jouw honger naar meer of andere kennis en vaardigheden.

Kortom een werkgever waar veel aandacht is voor jouw persoonlijke en vakinhoudelijke ontwikkeling als IT-professional. Onlangs is Info Support opnieuw uitgeroepen tot Top Employer Nederland.

Dirk Spanbroek - recruiter bij Info Support
Dirk Spanbroek
Stel je vraag via: