Een veelzijdig pakket aan diensten. Daar werk je aan als ICT Services Engineer bij Info Support. Jij zorgt voor een solide en veilige infrastructuur, zodat jouw collega’s kunnen doen waar zij goed in zijn: software bouwen. Je werkt aan verbetertrajecten van onze diensten en beheert onze infrastructuur. Je ontwikkelt daarnaast je eigen specialisatie die je vervolgens deelt met je collega’s van ICT Services.

Wat is vereist

  • Sterke communicatieve vaardigheden
  • Flexibiliteit
  • IT Opleiding op HBO niveau
  • Passie voor IT
  • Affiniteit met hardware
  • Ervaring met networking (IPv4, Cisco)
  • Basiskennis van Microsoft Azure / O365

Wat krijg je

  • Een goed salaris, winstdeling en lease auto
  • Een hecht team van 5 collega’s
  • Uitdagende vraagstukken op het gebied van netwerk, hardware en software
  • Werken met en leren van de besten
  • Sterke begeleiding en een ambitieus groeipad

Wat je gaat doen
40% Support
40% Operations
20% Innovatie

Samen werken we aan het serverpark met ongeveer 300 virtuele en fysieke servers in een private cloud. Binnen deze private cloud vind je bijvoorbeeld diensten zoals Active Directory, Exchange, ADFS, Remote Desktop Services en VPN-services. Ook beheert ICT Services de connectiviteit van dit serverpark met een complex netwerk binnen de verschillende kantoren en datacentra.

Met moderne tools zoals Micrsosoft Ofifce 365, Microsoft Endpoint Manager en Azure AD Identity Protection zorg je ervoor dat onze grofweg 500 medewerkers zowel thuis als op kantoor optimaal en veilig kunnen werken. Bovendien wordt er nauw samengewerkt met het Security Operations Center, zodat er adequaat gehandeld wordt bij een melding vanuit het SIEM.

ICT Services biedt ondersteuning aan de gebruikers van de systemen en elk teamlid is gemiddeld één of soms twee dagen per week verantwoordelijk voor de supportdienst. De meeste medewerkers hebben een IT-achtergrond en lossen de meeste kleine problemen zelf wel op. Daardoor ben je vooral bezig met de complexe vraagstukken.

Wat bied jij Info Support?
Als ICT Services Engineer werk je voor de interne klant (je collega’s) en zorg je dat zij niets te kort komen op het gebied van ICT. Ongeveer 1 of 2 dagen per week ben je verantwoordelijk voor de support vragen van al je 500 collega’s. Hierbij is het belangrijk dat je klantgericht bent en goed kunt schakelen tussen verschillende werkzaamheden.

De overige dagen werk je aan verbeterprojecten voor het beheer over onze servers, zowel fysiek als virtueel. Je werkt aan de overstap naar de moderne werkplek, met technieken als Office 365, EMS en Azure Defender for Cloud. Je voert actief beheer uit op onze Cloud infra in Azure en bewaakt de continuïteit en performance van onze infra door deze proactief te monitoren en tijdig bij te werken.

Na een periode van inwerken en het volgen van opleidingen draai je mee in ons ICT Services team. Binnen dit team heb je de mogelijkheid je eigen specialisme te ontwikkelen en deze te delen met de teamleden zodat ieder teamlid al onze systemen kan beheren. Voor dat specialisme voer jij de innovatie door en betrek je anderen bij die wijzigingen.

Verder heb je

  • de kennis en kunde om snel te schakelen tussen verschillende werkzaamheden
  • een afgeronde HBO opleiding binnen de IT/ IT-infrastructuur
  • kennis van Windows Server
  • basiskennis van Linux
  • basis netwerkkennis (IPv4, Cisco) (must),
  • uitgebreide netwerkkennis (Cisco, IPv6, etc) (pre).

Daarnaast ben je

  • enthousiast om nieuwe dingen te leren en lastige problemen op te lossen
  • klantgericht, oplossingsgericht, zelfstandig
  • flexibel in werk en werktijden.

Wat biedt Info Support jou?
Info Support is specialist in maatwerksoftware, data/AI solutions, beheer en trainingen, actief in de sectoren Finance, Industry, Agriculture, Food & Retail, Mobility & Public en Healthcare. Info Support heeft met kantoren in Veenendaal (NL) en Mechelen (BE) circa 500 medewerkers in dienst. Het bedrijf biedt solide en innovatieve oplossingen voor complexe en bedrijfkritische softwarevraagstukken.

De werkwijze van Info Support kenmerkt zich door een aantal kernwaarden: soliditeit, integriteit, vakmanschap en passie. Dit jaar is de organisatie uitgeroepen tot Top Employer Nederland. Uiteraard beschikt Info Support over een inhouse kenniscentrum waar graag wordt voldaan aan jouw honger naar meer of andere kennis en vaardigheden. Hiervoor maken we samen met jou een persoonlijk ontwikkelplan.

Daarnaast krijg je:

  • een netwerk van fantastische collega’s die elkaar over projecten en klanten heen helpen via onze Technology Areas Software Architecture, Way of Working, Data/AI.
  • de beste vakgenoten om mee te werken: meerdere Info Support collega’s verspreid over (blended) Agile teams.
  • een goed salaris, winstdeling, laptop, telefoon, leaseauto en tankpas.
  • bonusregeling en stand-by vergoeding.

Procedures
1. Kennismakingsgesprek
Bespreek (studie) loopbaan, interesses en ambities en introductie Info Support.

2. Beoordelingen
Assessment van professionele kennis en persoonlijkheid (capaciteit, competenties en motieven).

3. Selectie interview
Professionele kennis en persoonlijkheid verdiepen.

4. De ondertekening van een contract
Contractaanbieding en uitnodiging voor tekenmomenten.

Dirk Spanbroek - recruiter bij Info Support
Dirk Spanbroek
Stel je vraag via: