Je maakt het verschil bij klanten door het combineren van proces-, systeem- en veranderkennis met operationele daadkracht.
Je helpt toonaangevende klanten, zoals Schiphol, Heineken, bol.com, ABN Amro en NS bij het verbeteren van hun operationele performance. Samen met hen zoek je naar oplossingen en verbeteringen die direct impact hebben op de organisatie en het bedrijfsresultaat. Hierbij voer je niet alleen de verandering door, maar creëer je ook draagvlak en acceptatie bij de medewerkers. Het is belangrijk dat je zelfstandig kunt werken, maar je hebt altijd een sterk team als achterban. Het team bestaat uit ervaren collega-consultants, bovendien krijg je je eigen mentor ter bevordering van je persoonlijke én professionele ontwikkeling.
Wat ga jij doen?
Wat kan je verwachten?
Wat breng jij mee?
Solliciteren?
Leuk! Qompas Talent Coaches (Frida Meingast & Eefje van der Salm) begeleiden jouw sollicitatie bij deze consultancy organisatie. Wil je meer informatie over de functie en alle ins & outs van de sollicitatieprocedure? Stuur dan gerust een appje naar 06 – 13341649 of bel ons!