De afdeling voortgezet onderwijs van Qompas is op zoek naar een medewerker klantsupport (32-40 uur). Jij wordt medeverantwoordelijk voor het helpen van onze klanten, vooral decanen en mentoren van middelbare scholen, bij het gebruik van de Qompas loopbaanoriëntatielesmethodes. Dat betekent concreet dat je klanten telefonisch te woord staat bij gebruikersvragen, assisteert bij het in gebruik nemen van de methodes en adviseert bij het toepassen van de methodes in de les. Ook het verzorgen van gebruikerstrainingen op scholen behoort af en toe tot de werkzaamheden.

Omdat we veel waarde hechten aan een snelle en goede service aan onze klanten is het belangrijk om gedegen kennis op te doen van de onderwijsmarkt en de ontwikkelingen met betrekking tot loopbaanoriëntatie en – begeleiding (LOB). Hierin word je vanzelfsprekend uitgebreid begeleid. De functie is vooral geschikt voor starters met een mbo+/hbo-achtergrond die na hun studie relevante werkervaring willen opdoen in een commerciële werkomgeving.

Wij vragen

  • Mbo+/hbo-werk- en denkniveau.
  • Klantgerichtheid, servicegerichtheid en communicatieve vaardigheden.
  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal, in woord en geschrift.
  • Een echte duizendpoot, die snel kan schakelen en zich snel inwerkt in nieuwe projecten.
  • Affiniteit met ICT en onderwijs.
  • Iemand die ondernemend en proactief is en zelf initiatief neemt.
  • Werkervaring bij een callcenter of helpdesk is een pré.

Wij bieden
We bieden een uitdagende werkomgeving waarin je veel kunt leren. We voeren regelmatig voortgangsgesprekken met daarin aandacht voor verdere ontwikkeling. Als medewerker klantsupport heb je direct contact met onze klanten. Jij zorgt daarmee dan ook voor waardevolle feedback voor collega’s van productontwikkeling, redactie en klantadvies. In die zin ben je een echte spin in het web. Qompas heeft een platte organisatiestructuur, waarbij je makkelijk collega’s kunt aanspreken voor overleg of advies. De sfeer is informeel, collegiaal en er is veel ruimte voor eigen initiatief. Tussen de middag lunchen we samen en regelmatig zijn er kwartaalborrels of leuke sportevenementen.

Bedrijfsprofiel
Qompas is het grootste loopbaanoriëntatie-, studiekeuze- en carrièrekeuzenetwerk van Nederland. Meer dan 250.000 scholieren, studenten en starters brengen wij samen rondom het moment van hun studie- en carrièrekeuze met onderwijsinstellingen, topwerkgevers, branches en beroepen.
Het bedrijf bestaat uit een hecht team dat intensief samenwerkt aan de ontwikkeling van een succesvol concept.

Solliciteren
Voor meer informatie kun je contact opnemen met Karen Jukes of Alexis Eustatia via 071 581 55 81.
Je sollicitatie kun je richten aan solliciteren@qompas.nl.