Wil jij een bijdrage leveren aan de thema’s digitalisering & innovatie en duurzaamheid & circulariteit? Kom dan werken in een multidisciplinaire werkomgeving bij Facility Management. Heb jij daarnaast een passie voor het werken met data, en kun je deze gebruiken om na te denken hoe je van kosten maken naar winst boeken komt? Door te starten in ons Process Consulting Talent Programme zet jij de eerste stap om je persoonlijk en professioneel te ontwikkelen binnen het vakgebied van Facility Management!

Je werk
Het Process Consulting Talent Programme is onderdeel van Business Services; het shared-services centrum van ABN AMRO. We geven jou de mogelijkheid om Facility Management te ontdekken. In een jaar tijd doe je 3 rotaties van 4 maanden. Je roteert op twee afdelingen van Facility Management. Daarnaast kun je een uitstapje maken naar een van de andere onderdelen van Business Services, namelijk Procurement en Operations. Tijdens deze rotaties doe je een opdracht met een consultancy insteek die veelal gericht is op verbetertrajecten binnen de afdeling. Ook krijg je als onderdeel van de drie rotaties de kans (twee keer 2 weken) om geheel naar eigen keuze elders in de bank mee te lopen. Dit geeft je de mogelijkheid om bijvoorbeeld binnen Retail direct in contact te komen met klanten of binnen het Innovation Centre mee te denken over innovaties die de bank van morgen creëren. Tegen het einde van het traject kies je voor een concrete functie binnen Facility Management.

Een jaar lang word je ondersteund met coaching en voor je functie relevante trainingen. Zo doe je kennis op over bankieren, agile en scrum werken, procesmanagement én zet je grote stappen in je persoonlijke ontwikkeling. Zo volg je workshops op het gebied van Persoonlijk Leiderschap en Consulting skills. Dit doe je in een groep met andere talenten uit het programma. Naast de opdrachten, opleidingen en coaching heb je dus ook een groep om je heen waarmee je kan sparren en een geweldige start van je carrière binnen de bank beleeft!

Waar ben jij goed in? Wat spreekt jou aan? Je buddy en mentor helpen jou met het maken van de juiste keuzes over je rotaties en uiteindelijke uitstroomfunctie. Je kunt bijvoorbeeld uitstromen als Contract manager, Business Intelligence Analyst of deelnemen in het FM/IT scrumteam.

Je werkomgeving
Facility Management is binnen de bank verantwoordelijk voor alles wat bijdraagt aan het faciliteren van een optimale werkomgeving. Dit alles in nauwe samenwerking met HR en IT. De bank zet vol in op circulariteit, duurzaamheid en digitalisering. Facility Management deelt op dit gebied door de hele bank zijn kennis, en speelt daarin een belangrijke schakel naar de andere business lines van de bank. Wil jij daar onderdeel van zijn? In dit talenten programma zit je zelf achter het stuur!

Je profiel
Je hebt een HBO of WO diploma op zak en bruist van de energie om de eerste of tweede stap in je carrière te zetten. Je bent enthousiast om in een (soms) operationele omgeving te werken. Je weet mensen met elkaar te verbinden en hebt goede sociale skills om een netwerk op te bouwen. Je bent ondernemend en hebt een dienstverlenend karakter. Je kunt goed de vertaling maken van grote brokken naar concrete acties. Verder wil je ontdekken, leren en groeien zodat je meer te weten komt over de organisatie en jezelf. Oftewel: Jij wilt alles uit het Process Consulting Talent Programme halen. Denk je dat je bij ons past?

  • je hebt maximaal 2 jaar werkervaring
  • affiniteit met Facility Management
  • een passie voor data analyse
  • je bent zelfsturend in je werk en bent daarin proactief
  • je bent resultaatgericht en verbindend
  • je bent innovatief en wilt graag procesverbeteringen doorvoeren
  • je hebt naast je studie je zelf op een andere manier aantoonbaar ontwikkelt
  • uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden in het Nederlands en Engels

We bieden
Een vliegende start van jouw carrière in de financiële dienstverlening, waarin je inhoudelijke opdrachten combineert met trainingen en coaching. We bieden je de vrijheid om het beste uit jezelf te halen, flexibel te werken in een team en de ruimte om te groeien. Uiteraard bieden we je de ABN AMRO cao die bestaat uit aantrekkelijke employee benefits. Het betreft een baan voor minimaal 36 uur. Wij zorgen voor een informele sfeer, leuke collega’s en inspirerende leidinggevenden waarvan jij kunt leren. Jij neemt de verantwoordelijkheid om zowel jezelf, als ons bedrijf beter te maken. Als starter bij ABN AMRO Facility Management sta JIJ centraal.

Bij ABN AMRO zetten we onze kennis, kunde en ons netwerk in voor klanten zodat zij op basis van verantwoorde beslissingen hun doelen kunnen bereiken. In Nederland en daar buiten. Hierbij staat klantbelang altijd voorop. We willen dat klanten onze producten begrijpen en verkopen soms 'nee' als het risico van een product voor een klant te groot is. Klantbelang is ook: helder communiceren en slimme oplossingen bedenken die echt het verschil maken. Dat is ons doel.

Interesse?
Ben je geïnteresseerd? Reageer dan nu online op deze vacature! Wij maken graag kennis met je!
Hieronder vind je meer informatie over de selectieprocedure en belangrijke data. Sollicitatie deadline: 15 februari 2019

  • Ronde 1: Motivatiebrief en CV - Online
  • Ronde 2: Assessment - Online
  • Ronde 3: Experience Morning
  1. Experience Morning 1 (17 januari 2019) - Amsterdam, Gustav Mahlerlaan 10
  2. Experience Morning 2 (5 februari 2019) - Amsterdam, Gustav Mahlerlaan 10
  3. Experience Morning 3 (25 februari 2019) - Amsterdam, Gustav Mahlerlaan 10

Geef in je motivatiebrief duidelijk aan waarom je interesse naar Procurement uitgaat. *De Experience Morning bestaat uit een informele kennismaking met een deelnemer van het huidige talent programma. Daarna volgt een interview met een Talent Acquisition Specialist en een collega uit de business. Als laatste onderdeel maak je een business case. De kick-Off dag van het programma vindt plaats op 1 april 2019.

Interesse? Meld je dan snel aan, want vol = vol!

Toon volledige beschrijving