Aan de slag bij een bij een succesvolle, groeiende organisatie waar je wordt omringt door ambitieuze, internationale collega’s! Klinkt goed? Onze opdrachtgever heeft mogelijkheden voor junior, medior en senior profielen. Lees snel verder!

Wat kun je verwachten:

  • Een gevarieerde en uitdagende job waarbij je veel schakelt met verschillende afdelingen en collega’s.
  • Op welk niveau je ook start, er is in deze organisatie veel kennis en expertise aanwezig en dat maakt dat jij je kan blijven ontwikkelen.
  • Zo’n 130 bevlogen collega’s met zeker 20 verschillende nationaliteiten (= gratis aan je talen werken 😉).
  • Lunch gezellig met collega’s en geniet van verse smoothies, salades en broodjes in het bedrijfsrestaurant (met eigen kok!).
  • ‘Work hard, play hard’ is door deze organisatie uitgevonden. Het is een gevarieerde, uitdagende job maar verwacht ook legendarische borrels en feesten.
  • Volop ontwikkel- en opleidingsmogelijkheden waar zowel jij als de organisatie (nog) beter van wordt.
  • Je wordt onderdeel van een succesvolle, ambitieuze organisatie met volop doorgroeimogelijkheden.
  • En last but not least: een goed salaris passend bij jouw ervaring.

De organisatie:
Onze opdrachtgever is een succesvolle en groeiende organisatie in de Randstad. Zij zijn actief in de FMCG en handelen in verschillende productgroepen (Personal & Home Care , Beauty, Sports & Fashion, Foods of Health) in zo’n 75 landen.

Wat je precies gaat doen:
Als trade support medewerker heb je een binnendienst functie waarbij je de traders ondersteunt bij het volledige in- en verkoopproces en dit betekent dat je een gevarieerde job hebt. Je regelt o.a. internationale transporten in samenwerking met de logistieke afdeling en verwerkt inkooporders en offertes. Je schakelt ook regelmatig met klanten en leveranciers over orders en transporten. Je houdt het overzicht, kijkt vooruit en regelt dat alles administratief goed verwerkt wordt.

Wat vragen wij van jou:
Wij hebben mogelijkheden voor junior, medior en senior profielen. Spreekt de vacature je aan en voldoe je minimaal aan onderstaande? We komen graag met je in contact!

  • Je hebt een afgeronde HBO Bachelor, bij voorkeur in de richting van logistiek of handel
  • Je bent fulltime (40 uur) beschikbaar
  • Je spreekt vloeiend(!) Nederlands en Engels, een extra taal is een pré
  • Je hebt enige stage- en/of werk ervaring met genoemde werkzaamheden
  • Je bent organisatorisch sterk, houdt het overzicht en werkt nauwkeurig
  • Je kunt snel schakelen tussen verschillende werkzaamheden
  • Je bent flexibel en stressbestendig
  • Het is een feestje om met jou samen te werken

Enthousiast?
Leuk! Wij ontvangen graag jouw cv, eventueel inclusief motivatie. Reageer via onderstaande button of via recruitment@qompas.nl. Eerst meer weten of nog aanvullende vragen? Stuur dan gerust een appje naar Ellen Luijben (Qompas): 06 10 43 47 60.
Qompas Talent Coaches begeleiden jouw sollicitatie, geven jou tips en beantwoorden al jouw vragen.

Word je aangenomen? Wij helpen de organisatie met het vinden van de juiste kandidaten op basis van werving & selectie. Dat betekent dat je direct een contract krijgt bij onze opdrachtgever.

Ellen Luijben - Lead Recruiter - recruiter bij Qompas Consultancy
Ellen Luijben - Lead Recruiter
Stel je vraag via: