Stel je eens voor…
dat jij als Adviseur Bedrijvendesk onze MKB klanten direct kan helpen met hun (complexe) klantvragen en financieringsvragen. Dat jij commerciële kansen signaleert en zo mogelijk direct in het gesprek al verzilvert (cross-selling en deepselling). Je onderneemt de juiste actie voor een passende oplossing, en levert daardoor klantwaarde. Een verantwoordelijkheid met impact, die je vormgeeft als Adviseur Bedrijvendesk door goed te luisteren naar wat de klant belangrijk vindt. Je doet dit via de kanalen telefonie, mail en chat, waarbij je ook outbound belt en jouw commerciële kracht inzet. Jij bent een klantgerichte, ondernemende adviseur die onze klanten helpt met ondernemen.

Impact creëren

  • Je begeleidt klanten met het zelfstandig (online) regelen van (complexe) bankzaken en financieringsgerelateerde vragen wanneer zij er zelf niet direct uit komen of behoefte hebben om alles kort met je door te nemen (gidsen en fixen).
  • Je geeft inzicht in de risico’s voor de klant en onderneemt actie om deze te reduceren.
  • Je draagt bij aan de (commerciële) teamdoelen van de bedrijvendesk en neemt verantwoordelijkheid voor je eigen resultaten.
  • Je zorgt voor correcte vastlegging in systemen, zodat jouw collega’s de klant de volgende keer ook goed kunnen helpen.
  • Je draagt verbeteringen aan zodat we samen werken aan een 9+ klantbeleving.

Met elkaar
Samenwerken is de manier waarop we werken. Vanuit jouw rol in het team met adviseurs bedrijvendesk werk je in primair vanuit een van de 14 locaties in Nederland maar ook samen met de andere locaties. Je werkt verder nauw samen met je coach, je manager en met collega’s van het RKS bedrijven, en met de afdeling KYC.

We werven momenteel landelijk (uitgezonderd regio Groningen), geef in je motivatiebrief je eventuele voorkeur voor een regio aan.

Met jouw talenten
Natuurlijk ben jij sales- en servicegericht, goed in zelfreflectie en speel je in op het gevoel van anderen. Daarnaast pas je je in veranderende situaties gemakkelijk aan. Ook neem je gedegen beslissingen, gebaseerd op je eigen oordeel, kennis en ervaring, waarbij je alle risico’s en belangen goed afweegt. Juist die eigenschappen maken jou tot een goede Adviseur Bedrijvendesk, zeker in combinatie met:

  • een relevant hbo-diploma;
  • kennis van dagelijkse bankzaken, de basis van verzekeren en complexe bankzaken; kennis van financieren is een pre;
  • relevante werkervaring binnen de Rabobank, bij voorkeur in het segment Bedrijven, is een pré;
  • je kunt je goed inleven in klanten en bent creatief in het oplossen van klantproblemen;
  • je vindt het leuk om je echt te verdiepen in de inhoud en net dat stapje extra te doen voor onze klanten;
  • je hebt kennis van en nieuwsgierigheid naar de digitale wereld en de online mogelijkheden;
  • als jij kunt bijdragen aan de diversiteit in ons team, des te beter.

Bij de Rabobank
Dat de Rabobank een financiële dienstverlener is voor meer dan 8,5 miljoen klanten in 40 landen, wist je vast al. Weet je ook dat we met elkaar werken aan een betere wereld? Dit doen we op 101 manieren, zoals:

We stimuleren met de Rabobank Foundation organisaties die sociaal ondernemen. Mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt krijgen zo de kansen die ze verdienen om volwaardig mee te draaien in onze maatschappij;

We delen graag onze kennis over duurzame, financiële oplossingen. Zo geven we bijvoorbeeld een korting aan zakelijke klanten die een duurzaam keurmerk voeren;

We vieren uiteenlopende feestdagen en geven je alle ruimte om jezelf te zijn.

Wil jij dit ook?

De beste versie van jezelf worden? Wij helpen je er graag bij door jouw ontwikkeling centraal te stellen en te investeren in een omgeving waarin je blijft leren. We geven je de ruimte om te ontwikkelen. Zo bieden we je volop groeikansen en helpen je verwachtingen te overtreffen en het goede buitengewoon goed te doen, zodat je kan groeien als professional.

Daarbovenop kun je bij ons (o.b.v. een 36-urige werkweek) ook rekenen op:

  • een bruto maandsalaris in functiegroep 6;
  • een dertiende maand en vakantiegeld;
  • een Employee Benefit Budget (9% van je maandinkomen). Hoe jij dit budget inzet, is aan jou. Denk bijvoorbeeld aan het kopen van extra vakantiedagen, een extra storting in je pensioen of zelfs het maandelijks laten uitbetalen van dit budget; een persoonlijk budget, dat je kunt besteden aan activiteiten gericht op jouw ontwikkeling en loopbaan;
  • een vergoeding van je woon-werkverkeer als je met het openbaar vervoer of de auto reist;
  • een pensioenregeling waar je zelf maar 3,5 % aan bijdraagt.

Laten we kennismaken
Ben jij hem/haar? Onze nieuwe collega die de Rabobank wil versterken als Adviseur Bedrijvendesk? En zo het verschil wil maken voor jezelf, onze klanten én de maatschappij? We ontvangen graag jouw sollicitatie op deze vacature.

Handig om te weten:

  • Solliciteren kan tot en met 18 juli 2021.
  • Reageer direct via de “Solliciteren” button, met je CV en enthousiaste motivatiebrief.
  • We werven momenteel landelijk (uitgezonderd regio Groningen), geef in je motivatiebrief je eventuele voorkeur voor een regio aan
  • Als je vragen hebt over de inhoud van de vacature, deze kun je stellen aan Arjen de Jong, Manager Bedrijvendesk Gelderland Zuid, via (06) 53 78 88 33 of Arjen.de.Jong@Rabobank.nl
  • Suzanne van den Berg, Recruiter Lokale banken, beantwoordt met plezier al je vragen over de sollicitatieprocedure via (06) 11 90 81 45 of Suzanne.van.den.Berg@Rabobank.nl.
  • Screening is onderdeel van de sollicitatieprocedure. We toetsen op basis van de screeningprocedures die binnen de Rabobank gelden of nieuwe medewerkers voldoende betrouwbaar zijn om werkzaamheden bij de Rabobank te verrichten.
  • Jouw privacy is belangrijk voor ons. Mocht je hier meer over willen weten, klik dan op deze link.
  • Iedereen is anders, en juist de verschillen in mensen helpen ons om een nog betere bank te zijn. Daarom zijn we zijn benieuwd naar wie jíj bent!