Wil jij bij klanten het verschil maken door diepgaande proces- en systeemkennis te combineren met operationele daadkracht?

Solliciteer dan op deze vacature en word de schakel tussen strategie en operatie. Je zoekt samen met klanten naar oplossingen en verbeteringen die direct impact hebben op het bedrijfsresultaat. Je helpt toonaangevende klanten, zoals KPN, Heineken, Alliander, BAM, ABN Amro en Essent bij het verbeteren van hun operationele performance. Hierbij voer je niet alleen de verandering door, maar creëer je ook draagvlak en acceptatie bij de medewerkers. Het is belangrijk dat je zelfstandig kunt werken, maar je hebt altijd een sterk team als achterban.

Verantwoordelijkheden

  • Optimaliseren van (klant)processen, inclusief implementatie en borging in de organisatie.
  • Transparant maken van prestaties van operationele processen en organisaties.
  • Operationele processen ontwerpen, implementeren en optimaliseren.
  • Ketenrapportages ontwerpen, bouwen en implementeren.
  • Change management: samen mét de klant verbeteringen doorvoeren.

Functie-eisen

  • Vwo en een afgeronde universitaire opleiding in een technische, bedrijfskundige of econometrische richting.
  • In staat om snel de processen en systemen van de klant te doorgronden.
  • Aantoonbare affiniteit met kwantitatieve analyse.
  • Affiniteit met het doorvoeren van verandering is een pré.

Het aanbod

  • Jonge, ambitieuze omgeving waar ontwikkeling centraal staat.
  • Direct veel vrijheid en verantwoordelijkheid.
  • Gestructureerde coaching van een eigen mentor.
  • Evenementen en borrels met je nieuwe collega’s.
  • Uitstekende arbeidsvoorwaarden (Boven marktconform salaris, bonus, leaseauto, laptop en telefoon)

Qompas begeleidt jouw sollicitatie bij deze jonge consultancy organisatie. Wil je eerst meer weten of heb je nog specifieke vragen? Neem dan contact op met Anne-Roos van Bourgondiën via 071 581 55 88 of arb@qompas.nl.