Wist je dat meer dan 1/3 van al het geproduceerde voedsel in de prullenbak beland? Zonde! Wij brengen hier verandering in en zoeken daarom een Partner Specialist die onze movement komt versterken!

Too Good To Go is in 2021 voor het derde jaar op rij verkozen tot meest inspirerende bedrijf van Nederland! We zijn een gecertificeerde B Corporation, groeien snel en zijn momenteel actief in 17 landen om de strijd tegen voedselverspilling aan te gaan. Onze missie is helder: iedereen inspireren en motiveren om actie te ondernemen tegen voedselverspilling. We doen er dus alles aan om educatieve tools te creëren, onze kennis zo toegankelijk mogelijk te maken, nieuwe oplossingen te vinden en zelfs wetgeving te veranderen om voedselverspilling te verminderen. Via één van die oplossingen, onze app, hebben we wereldwijd inmiddels meer dan 70 miljoen maaltijden van de prullenbak gered en zijn er in Nederland ruim 7000 partners en ruim 2,2 miljoen consumenten aangesloten bij onze movement - en dat is nog maar het begin!

We zijn trots op wat we tot nu toe hebben bereikt, maar hebben we al gezegd dat het probleem enorm is? Daarom zijn wij op zoek naar een Partner Specialist die onze partners (o.a winkels, restaurants, producenten, bakkerijen, supermarkten) verder inspireert om nog meer stappen te ondernemen in het tegengaan van voedselverspilling.

Jouw missie

We zijn op zoek naar een gedreven en optimistische Partner Specialist met een passie voor het aanpakken van voedselverspilling. Iemand die energie krijgt van het contact met partners en graag nauw met hen samenwerkt om problemen op te lossen en anderzijds om samen te zorgen voor de groei van onze missie. Je bent het belangrijkste aanspreekpunt voor onze partners, waarbij je je richt op relatiebeheer- en retentie en hen inspireert om over te gaan naar duurzamer gedrag en om nog meer stappen te zetten tegen voedselverspilling. Je wordt lid van het NL Partner Management-team dat bestaat uit 5 FTE. Daarnaast word je onderdeel van onze Waste Warriors-tribe van 1350 medewerkers over de hele wereld, die samen voedselverspilling bestrijden.

Jouw rol

  • Je bouwt (veelal telefonisch) sterke werkrelaties op met partners, begrijpt hun prioriteiten en behoeften en speelt hier slim op in.
  • Je identificeert proactief kansen voor nieuwe acties en oplossingen tegen verspilling te ondernemen samen met de partner.
  • Je volgt onze KPI's op de voet om proactieve processen op te zetten om ervoor te zorgen dat onze partners een hoge retentie graad hebben, geweldige klantervaringen hebben en natuurlijk dat het aantal geredde maaltijden geoptimaliseerd zal worden.
  • Je stimuleert, inspireert en motiveert onze partners tot duurzamer gedrag in de richting van onze missie.
  • Je bent onze beste ambassadeur door de missie, visie en toon van ons merk te belichamen.
  • Je werkt nauw samen met andere teams om uitdagingen vroegtijdig te signaleren en de efficiëntie te vergroten.
  • Je bent veel in contact met partners via mail, telefoon en af en toe bezoek je in de samenwerking een partner op locatie.

Onze wensen

  • Je hebt 1-2 jaar ervaring in sales, account management of een vergelijkbare rol.
  • Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands (C1) en beheerst de Engelse taal (minimaal B1).
  • Je bent empathisch en sensitief en bouwt graag duurzame relaties op met onze partners.
  • Je houdt het hoofd koel bij dagelijkse uitdagingen en hebt een pragmatische mentaliteit.
  • Je bent een eersteklas communicator die inspirerend is en graag de lat hoog legt.
  • Je pakt zonder probleem de telefoon op om bijvoorbeeld een partner te motiveren om nog meer eten te redden, hen te feliciteren met het behalen van een mijlpaal maar ook om hen toe te spreken als iets niet vlot verloopt.
  • Je werkt gestructureerd en hebt veel aandacht voor detail en probleemoplossend vermogen en
  • Je werkt zowel zelfstandig als binnen kleine teams goed.
  • Je hebt ervaring met het werken met KPI’s en data, je kunt hieruit inzichten halen om aanbevelingen te doen.
  • Je werkt graag in een snelgroeiende organisatie waarin alles continu ontwikkelt en verandert en stelt je flexibel op.
  • Je wil graag ergens werken waar je een impact kan maken. Duurzaamheid is een grote passie van je en het is iets dat terugkomt in je professionele en persoonlijke ervaringen.

Onze waarden

We fight together: voedselverspilling is een groot iets om tegen te vechten. We gaan samen de strijd aan als Waste Warriors zonder ego. Wij geloven in het werken als #oneteam.

We raise the bar: we streven altijd naar meer. We werken slim, doorbreken barrières en versterken elkaar.

We keep it simple: onze ambities zijn groot, maar onze oplossingen zijn eenvoudig.

We build a legacy: we zijn trots op de beweging die we in gang zetten.

We care: we dragen zorg voor elkaar. Betrokkenheid komt terug in de manier waarop we te werk gaan. We doen wat juist is.

Wat wij je bieden

  • De ultieme kans om je communicatieve en commerciële kwaliteiten in te zetten voor een social impact organisatie met een sterke missie.
  • Deelname aan ons ‘Shareback’ programma, waarmee je vrijwilligerswerk kunt doen binnen het thema voedselonzekerheid.
  • Ruimte voor (persoonlijke) groei en ontwikkeling in jouw vakgebied.
  • Veel verantwoordelijkheid, zelfstandigheid en vrijheid als je deze pakt.
  • De ervaring om onderdeel te zijn van een snelgroeiende internationale B Corp, momenteel zijn we actief in 17 landen en we groeien nog steeds hard.
  • Veel support, kennisdeling, interactieve sessies en ruimte voor innovatie met een groot internationaal Success team.
  • Een centraal en bruisend (dog-friendly) kantoor in het centrum van Amsterdam (met super lekker dakterras!).
  • Energieke en ambitieuze collega's en leuke teamuitjes.
  • Gratis deelname aan bootcamps en yoga.
  • Je ontvangt een laptop en je krijgt een vergoeding voor je telefoonrekening.
  • Een contract voor 36-40 uur per week met een marktconform salaris en 27 vakantiedagen op jaarbasis ☀️.

Hoe kun je solliciteren?
Zin om impact te maken en wil jij deel uitmaken van iets groots? Overtuig ons dan van jouw kwaliteiten door uiterlijk zondag 29 mei te solliciteren via de link hieronder en wie weet kom jij ons binnenkort versterken als nieuwe Waste Warrior. Een video sollicitatie is onderdeel van ons recruitment proces.

Start datum: We hebben genoeg te doen, dus ‘the sooner the better' maar idealiter per half mei of juni.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

A Movement for Everyone
We want to inspire and empower everyone to fight food waste together. With that mission, it’s only natural that we want to build a diverse and inclusive team of highly capable individuals who are passionate about doing things in a better way. We strongly believe we all excel and are more creative when we’re allowed to be ourselves, and we’re committed to a culture where all of us belong.
We are an equal opportunity employer and all employment is decided on the basis of qualifications, merit and business need. If you need reasonable accommodation at any point in the application or interview process, please let us know.

Hannah Demmers - recruiter bij Too Good To Go
Hannah Demmers
Stel je vraag via: