Help jij onze Bedrijven klanten van de toekomst?

Zorg jij ervoor dat onze zakelijke klanten snel en goed worden geholpen met hun vragen? En wil jij je ontwikkelen bij een bank die zich verantwoordelijk voelt voor de maatschappij en haar klanten? Ontdek jouw mogelijkheden bij de Rabobank!

Jij & jouw functie

Als Starter Bedrijven neem je deel aan het Startersprogramma Bedrijven voor de duur van 12 maanden en bieden we jou een loopbaan aan binnen de Rabobank. Tijdens dit programma maak je kennis met 3 verschillende teams binnen Bedrijven. Je start met een gezamenlijke kick-off en daarna neem je gedurende 7 weken deel aan een opleidingstraject. Vervolgens breng je het geleerde in de praktijk bij de Bedrijvendesk (6 maanden). Je helpt klanten binnen Midden-en Kleinbedrijf (MKB) via telefoon, mail of chat met het (online) regelen van financieringsaanvragen en bankzaken. Na deze periode stroom je door naar Services en Beheer Financieren MKB (3 maanden). Samen met de adviseurs biedt je de beste oplossing voor de financieringsbehoefte van onze zakelijke klanten. De laatste 3 maanden van het programma ben je naar eigen keuze werkzaam binnen het MKB team of het Customer Success Center. Bij MKB bedien en acquireer je bedrijven in een bepaalde regio en ben je de sparringpartner voor onze MKB klanten. Binnen het Customer Success Center ben je verantwoordelijk voor alle financieringsaanvragen binnen de MKB klantbediening en onderhoudt je contact met de ondernemers via videogesprekken.

Door deelname aan ons Startersprogramma Bedrijven leg je een solide basis qua kennis en ervaring. Waarmee je na 12 maanden uiteindelijk zelf de keuze maakt bij welk team je binnen Bedrijven wilt instromen, passend bij jouw talenten.

Prettig samenwerken

  • Binnen het team Bedrijven
  • 36 uur per week
  • Samen met andere starters
  • Combinatie van werken en leren
  • Begeleiding on the job door een ervaren buddy

Plezier & werk

‘Durf jij het aan? Bij Rabobank bieden we je in de regio een prachtige kans om je snel te ontwikkelen en uit te groeien tot financieel sparring partner voor ondernemers!’

Samen bereiken we meer dan alleen

Wij geloven in de kracht van verschillen. Juist door de verschillen van mensen te combineren worden we een nog betere bank. We zijn dan ook benieuwd naar wat jij toevoegt aan onze Bedrijventeams.

De collega’s binnen Bedrijven staan al op je te wachten. Aan jou om ze te versterken bij het optimaal bedienen van onze klanten. Samenwerken is hierbij onze werkwijze; als 1 hecht team binnen Rabobank. Over Rabobank gesproken: we zijn een Nederlandse bank actief in 38 landen voor onze ruim 9.500.000 klanten. Met deze klanten, onze leden en partners werken we zij aan zij aan een wereld waarin iedereen genoeg en gezond te eten heeft. Dichter bij huis werken we aan een land waarin gelukkige mensen wonen, werken en ondernemen.

Jij & jouw talent

  • Een hbo diploma of hbo denk- en werkniveau
  • Je herkent jezelf in de skills zelfreflectie, klantgerichtheid, creativiteit en netwerken

Dit bieden we jou

  • Een startsalaris tussen €2.409,98 en € 3.441,64 bruto per maand op basis van 36 uur, afhankelijk van kennis en ervaring
  • Dertiende maand en 8% vakantiegeld
  • Laptop in bruikleen
  • Mogelijkheid deels thuiswerken met thuiswerkfaciliteiten conform CAO
  • Een Employee Benefit Budget (10% van je maandinkomen). Hoe jij dit budget inzet, is aan jou. Denk bijvoorbeeld aan het kopen van extra vakantiedagen, een extra storting in je pensioen of zelfs het maandelijks laten uitbetalen van dit budget.

Dit is een selectie van de arbeidsvoorwaarden voor een Starter Bedrijven op basis van een 36-urige werkweek. Alle arbeidsvoorwaarden vind je op rabobank.jobs/nl/arbeidsvoorwaarden.

Jij & het sollicitatieproces

Twijfel je nog? Vind je het spannend om te solliciteren? Dat is niet nodig. We ontvangen graag jouw reactie op deze vacature Starter Bedrijven bij Rabobank. De sluitingsdatum van deze vacature is 19 oktober a.s.

Wil je eerst nog vragen stellen over het programma? Dan kun je contact opnemen met

Corrine Dokter, HR prof op 06-53337489

Bij vragen over het werken bij Rabobank en de procedure kan je contact opnemen met Jessy Cornelissen, Recruiter, via 06-115 999 34 of Jessy.Cornelissen@rabobank.nl of met Bertine van Rijssen, Recruiter, via 06-11653067 of Bertine.van.Rijssen@rabobank.nl​.

Verder vind je dit misschien fijn om te weten:

  • Standplaatsen door heel Nederland. Graag je voorkeur voor regio aangeven
  • Je maakt thuis online assessments: een persoonlijkheidsvragentest en een vragenlijst over drijfveren.
  • Een pitch over jezelf is onderdeel van het sollicitatiegesprek.
  • De antwoorden op veelgestelde vragen vind je op rabobank.jobs/nl/veelgestelde vragen.
  • Een beoordeling van de betrouwbaarheid behoort tot de procedure.
  • We respecteren jouw privacy.


Locaties

Deze vacature wordt op de volgende locaties aangeboden:

  • Groningen – Griffeweg 80
  • Heerenveen – Opslach 51
  • Zwolle – Willemskade 1
  • Enschede – Het Eeftink 2
  • Nijmegen – Keizer Karelplein 1
  • Utrecht – Beneluxlaan 31-33
  • Alkmaar – Robonsbosweg 5
  • Den Haag – Bezuidenhoutseweg 5
  • Roosendaal – Laan van Limburg 2
  • Eindhoven – Kronehoefstraat 87
Godelief Wösten - recruiter bij Rabobank
Godelief Wösten
Stel je vraag via: